1897
Istoria Queisser Pharma începe în 1897 într-o mică fabrică de produse farmaceutice din Hamburg. Farmacistul absolvent, Alfred Queisser a venit din districtul Dresda la Hamburg pentru a-și face un nume ca și producător. S-a concentrat pe producția de produse de îngrijire și sănătate, cum ar fi creme, săpun lichid și pastă de dinți. În ciuda circumstanțelor dificile, Alfred Queisser a reușit să extindă constant compania. Acest lucru s-a datoratabilităților sale extinse de om de afaceri, om de știință și expert în publicitate.
1919
A doua rădăcină a companiei de astăzi Queisser Pharma a fost creată de farmacistul Josef Peter Hennes din Essen, Germania. În 1919, a dezvoltat formula originală a actualului Doppelherz® Tonic din plante și alte ingrediente naturale.
1921
Tonicul Doppelherz este distribuit pentru prima dată și este înregistrat ca marcă. Acest moment pune bazele mărcii Doppelherz cu toate evoluțiile sale actuale - practic, este momentul de început a poveștii sale îndelungate.
Anii '50
Popularitatea tonicului crește rapid datorită campaniilor publicitare frecvent organizate. Logo-ul uimitor al mărcii care arată două inimi a devenit în scurt timp simbolul vitalității, sănătății și bunăstării pentru milioane de oameni. În anii cincizeci, gospodinele vesele, îmbrăcate în roșu și negru, promovau tonicul.
Anii '70
Compania lui Alfred Queisser fuzionează cu cea a lui Josef Peter Hennes, dezvoltatorul produselor Doppelherz și astfel, noua companie începe să poarte numele de Queisser Pharma . De la sfârșitul anilor '70, Queisser Pharma este parte a Herm. G. Dethleffsen AG & Co KG, o companie de familie renumită în Flensburg din 1738, acolo unde se află și în prezent sediul central.
1982
Aparițiile unice ale Doppelherz la televiziunea germană au făcut istorie în 1982. Lansată la începutul anilor 1980 și comunicată de-a lungul multor ani, campania de publicitate TV a atins rapid statutul de cult și este și mulți consumatori își amintesc și astăzi de ea.
1996
Produsele Doppelherz încep să fie disponibile și dincolo de granițele germane. Inițial, focusul activității de export a fost pe Europa de Est.
2000
Brandul Doppelherz nu mai este sinonim doar cu celebrul tonic. Sub sloganul „tot ce-ți dorește inima”, Doppelherz pune toate cunoștințele sale în slujba dezvoltării de noi produse. Pe lângă un tonic fără alcool și zahăr (Vital Tonikum N), Doppelherz a evoluat într-una dintre mărcile de top în produse cu ginseng, vitamine și minerale, precum și produse cu acizi grași Omega-3.
2011
Brandul Doppelherz s-a schimbat de-a lungul anilor. De la produse pentru prevenirea afecțiunilor cardiovasculare, pentru vitalitate și energie s-a ajuns la dezvoltarea unei gama largi de medicamente si suplimente alimentare pentru întreaga familie.
2013
Sunt înființate filiale în România și Ucraina. Turcia a urmat la începutul lui 2014.
2014
În categoria de produse OTC, Doppelherz este lider de piață în comerțul cu amănuntul, precum și în farmaciile din Germania.
2016
Astăzi, produsele Doppelherz sunt prezente și online, pe rețele sociale precum Instagram și Facebook, unde se menține o comunicare directă cu consumatorii noștri. Paralel cu comerțul offline, produsele sunt distribuite și prin platforme online, printre care Amazon.
La sfârșitul anului 2016, se inaugurează în Bulgaria a cincea filială. Polonia urmează doar o jumătate de an mai târziu.
2020
Pentru a fi mai aproape de consumatorul final, Doppelherz România lansează primul magazin online propriu, www.sanatatelatineacasa.ro.
2021
Doppelherz în întreaga lume: produsele Doppelherz sunt acum disponibile în întreaga lume. Cu 6 filiale și numeroși parteneri în peste 60 de țări, produsele Doppelherz au fost distribuite în întreaga lume. Peste 550 de angajați se asigură că Doppelherz este capabil să facă față cererii de produse în continuă creștere. Cu un nou centru logistic, recent inaugurat în nordul Germaniei, Flensburg rămâne „centrul lumii” pentru Doppelherz.