1. doppelherz.ro
  2. REGULAMENTUL CAMPANIILOR PROMOTIONALE DERULATE DE QUEISSER PHARMA S.R.L. IN PERIOADELE 22 – 31 OCTOMBRIE 2024 ȘI 04 – 17 NOIEMBRIE 2024

REGULAMENTUL CAMPANIILOR PROMOTIONALE DERULATE DE QUEISSER PHARMA S.R.L. IN PERIOADELE 22 – 31 OCTOMBRIE 2024 ȘI 04 – 17 NOIEMBRIE 2024 PE CONTURILE DE RETELE SOCIALE FACEBOOK SI INSTAGRAM ALE BRANDULUI DOPPELHERZ

SECTIUNEA 1. INFORMATII GENERALE

  1. Organizatorul acestor campanii promotionale (denumite in cele ce urmeaza in mod individual „Campania” si in mod colectiv „Campaniile”) este societatea Queisser Pharma S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Str. Grigore Alexandrescu, Nr. 89-97, Cladirea Metropolis, Corp B, Etaj 1, Numar de ordine la Reg. Com. J40/13477/2013, Cod Unic de Inregistrare 32420207, denumita in cele ce urmeaza „Organizator”.

    1. Campaniile se vor derula in conformitate cu prezentul regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Campaniile sunt organizate si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, iar premiile se vor livra doar pe teritoriul Romaniei.

    2. Campaniile se vor desfasura astfel:

      1. Pe pagina retelei sociale Facebook a brandului Doppelherz @doppelherz_romania, in perioada 22.10.2024, incepand de la ora 11.00 si pana pe 31.10.2024, ora 23.59 inclusiv, si 

      2. Pe pagina de Instagram a brandului Doppelherz @doppelherz_romania, in perioada 04.11.2024, incepand de la ora 09.00 si pana pe 17.11.2024, ora 23.59 inclusiv. 

    3. Campaniile sunt organizate pentru promovarea brandului Doppelherz si produselor Doppelherz din portofoliul Organizatorului, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

    4. Regulamentul este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe toata durata Campaniilor, putand fi accesat si vizualizat pe website-ul www.doppelherz.ro. Regulamentul poate fi solicitat si prin email transmis Organizatorului la adresa [email protected] sau prin cerere scrisa transmisa pe adresa postala a Organizatorului, precum si prin telefon, la numarul 0213112120 (numar cu tarifare normala, in intervalul orar 09:00 – 16:00, de Luni pana Vineri, pe toata perioada de desfasurare a Campaniilor, cu exceptia sarbatorilor nationale si religioase).

    5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare.

    6. Conditiile de inscriere/participare si mecanismul de desfasurare a Campaniilor sunt detaliate la Sectiunile 2 si 3 de mai jos.

    Extragerea castigatorilor fiecarei campanii va avea loc in urmatoarea zi lucratoare de dupa finalizarea lor, prin intermediul www.random.org, iar anuntarea acestora va fi facuta in maxim 5 (cinci) zile calendaristice de la extragere.


SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE. CONDITII DE PARTICIPARE

  1. La aceste Campanii poate participa orice persoana care intruneste cumulativ urmatoarele conditii:

    1. are domiciliul in Romania

      1. a implinit varsta de 18 ani cel mai tarziu pana la data inceperii Campaniei pentru care se face inscrierea si 

      2. detine un cont activ de Facebook si/sau Instagram, in functie de Campania pentru care se face inscrierea

      Nu sunt eligibile conturile de brand-uri sau profiluri despre care Beneficiarul are suspiciunea rezonabila ca au fost create exclusiv pentru inscrierea in concursuri. 

    2. Angajatii Organizatorului, ai companiilor afiliate, precum si ai altor companii implicate in Campanii, precum si rudele pana la gradul al II lea inclusiv ale acestora (copii/parinti, frati/surori, bunici/nepoti de gradul al doilea) sau sotul/sotia nu au drept de participare la Campanii.

    3. Participarea la Campanii implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a acestui Regulament. 

 

SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIILOR

  1. Cele doua Campanii vor fi derulate separat pe conturile de retele sociale Facebook @doppelherz_romania si Instagram @doppelherz_romania ale brandului Doppelherz administrate de Organizator.

    1. Pentru a participa la Campanii, Participantii care indeplinesc conditiile mentionate in Sectiunea 2 trebuie sa urmeze pasii de mai jos:

      1. Pentru inscrierea la campania derulata pe pagina de Facebook in perioada 22.10.2024 - 31.10.2024, participantii trebuie:

        1. sa urmareasca pagina de Facebook @doppelherz_romania (like).

        2. sa eticheteze Organizatorul @doppelherz_romania si sa posteze in comentariu la postarea de concurs o fotografie care sa confirme faptul ca participantul a realizat in decursul unei zile din perioada de concurs cel putin 11.000 de pasi. Fotografia poate consta intr-o captura de ecran dintr-o aplicatie informatica de monitorizare a activitatii zilnice, sau intr-o fotografie distincta a ecranului dispozitivului pe care ruleaza aplicatia de monitorizare a activitatii si in care sa fie vizibil numarul de pasi inregistrati in ziua respectiva. Sunt acceptate fotografii care contin in fundal imaginea participantului sau cu orice alt fundal ales de participant.

          ATENȚIE! Odata incarcata pe pagina de concurs, fotografia devine publica, putand fi vizualizata de catre oricine viziteaza pagina Facebook @doppelherz_romania. Prin inscrierea in Campanie, participantii sunt in mod expres de acord ca fotografiile pe baza carora au realizat inscrierea sa devina publice, odata incarcate ele putand fi vizualizate de catre toti vizitatorii paginii de concurs. 

      2. Pentru inscrierea la campania derulata pe pagina de Instagram in perioada 04.11.2024 - 17.11.2024, participantii trebuie:

        1. sa urmareasca pagina de Instagram @doppelherz_romania (follow)

        2. sa eticheteze Organizatorul @doppelherz_romania si sa posteze in story sau pe profilul propriu de Instagram, sub forma de postare publica, un video cu parcursul complet al unui traseu tip Flappy Bird Instagram Doppelherz Filter. Pentru aceasta, Organizatorul va crea un filtru Instagram de tipul Flappy Bird cu un personaj ilustrat, care va trebui sa depasesca toate obstacolele de pe traseu, reprezentata de o cutie de DoppelHerz Kollagen 11.000. Participantii vor trebui sa realizeze un video cu parcursul complet al acestui traseu si sa il posteze in story sau pe profilul propriu de Instagram in conditiile anterior mentionate..

          ATENȚIE! Odata incarcata pe pagina de concurs, video-ul devine public, putand fi vizualizat de catre oricine viziteaza profilul participantului. Prin inscrierea in Campanie, participantii sunt in mod expres de acord ca videourile pe baza carora au realizat inscrierea sa fie publice, odata incarcate ele putand fi vizualizate de catre toti vizitatorii profilului participantului. 

    2. Este permisa inscrierea aceluiasi participant atat in campania derulata pe pagina de Facebook @doppelherz_romania, cat si in campania derulata pe pagina de Instagram @doppelherz_romania, cu conditia ca procedura de inscriere sa fie parcursa corect si complet pentru fiecare inscriere in parte.

    3. Este permisa o singura inscriere pe aceeasi retea sociala; pentru claritate, acelasi participant va putea avea maxim doua inscrieri, una pe pagina de concurs Facebook si una pe pagina de concurs Instagram.

    4. Organizatorul Campaniilor va descalifica participantii care nu intrunesc cerintele Campaniilor, care se inscriu in concurs cu fotografii sau video-uri care nu respecta cerintele stabilite, sunt trucate cu soft-uri de editare foto, au natura ofensatoare, obscena, sau care transmit mesaje injurioase.

    5. Organizatorul Campaniilor nu isi asuma responsabilitatea:

      1. Pentru inscrierile realizate dupa terminarea perioadei Campaniilor sau efectuate in alt mod decat utilizand paginile de concurs (Facebook si Instagram @DOPPELHERZ_ROMANIA) sau cu nerespectarea conditiilor de inscriere aplicabile.

      2. Pentru pierderile sau intarzierile (inclusiv de sincronizare a datelor) aparute cu prilejul inscrierii in Campanii, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului.

      3. Pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra conturilor de social media inscrise in Campanii.

     

SECTIUNEA 4. PREMIILE 

  1. In total vor fi desemnati 10 castigatori, respectiv 5 castigatori pentru campania desfasurata pe reteaua sociala Facebook si 5 castigatori pentru campania desfasurata pe reteaua sociala Instagram.

    1. In total vor fi acordate 10 premii, cate un premiu pentru fiecare castigator, astfel: 5 premii pentru castigatorii Campaniei derulate pe reteaua sociala Facebook si 5 premii pentru castigatorii Campaniei derulate pe reteaua sociala Instagram.

    2. Premii acordate castigatorilor Campaniei derulate pe pagina de Facebook @doppelherz_romania:

      1. 1 x Bicicleta fitness mecanica Fittronic 100B Negru – in valoare de 342.85 Lei fara TVA

      2. 4 x pachet continand urmatoarele produse: 1 x cutie 30 flacoane DoppelHerz Kollagen 11.000 curcuma + ghimbir, 1 x sticla apa cu neopren branded Kollagen 11.000, 1 x geanta termo branded Kollagen 11.000. 

        Valoarea fiecarui pachet/premiu continand produsele enumerate mai sus este de 207.69 lei fara TVA.

     

    Valoarea totala a tuturor celor 5 premii acordate in cadrul Campaniei derulate pe pagina de Facebook @doppelherz_romania este de 1173.61 lei fara TVA.

 

  1. Premii acordate castigatorilor Campaniei derulate pe pagina Instagram @doppelherz_romania:

    1. 1 x pachet continand urmatoarele produse: 1 x Stepper FitTronic S102, 1 x cutie 30 flacoane DoppelHerz Kollagen 11.000 curcuma + ghimbir

      Valoarea pachetului/premiului continand produsele enumerate mai sus este de 367.22 lei fara TVA.

      1. 1 x pachet continand urmatoarele produse: 1 x Bratara fitness Xiaomi Smart Band 8 Active, 1 x cutie 30 flacoane DoppelHerz Kollagen 11.000 curcuma + ghimbir

      2. 1 x pachet continand urmatoarele produse: 1 x Rulou de mobilitate și masaj Hard, 1 x cutie 30 flacoane DoppelHerz Kollagen 11.000 curcuma + ghimbir

      3. 2 x pachet continand urmatoarele produse: 1 x cutie 30 flacoane DoppelHerz Kollagen 11.000 curcuma + ghimbir, 1 x sticla apa cu neopren branded Kollagen 11.000, 1 x geanta termo branded Kollagen 11.000 

      Valoarea pachetului/premiului continand produsele enumerate mai sus este de 273.09 lei fara TVA.

      Valoarea pachetului/premiului continand produsele enumerate mai sus este de 256.28 lei fara TVA.

      Valoarea fiecarui pachet/premiu continand produsele enumerate mai sus este de 207.69 lei fara TVA.

    Valoarea totala a tuturor celor 5 premii acordate in cadrul Campaniei derulate pe pagina Instagram @doppelherz_romania este de 1311.98 lei fara TVA.

 

  1. Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se pot acorda alte bunuri sau servicii in schimbul lor. In cazul refuzului vreunui castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, Organizatorul urmand a trece la validarea altui castigator dintre rezervele extrase, in ordinea extragerii acestora.

 

SECTIUNEA 5. ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR

  1. Extragerea castigatorilor va avea loc pentru fiecare campanie in parte, in urmatoarea zi lucratoare de dupa finalizarea acesteia, prin tragere la sorti, realizata cu ajutorul un program informatic specializat de extragere aleatorie, respectiv www.random.org.

    1. Pentru fiecare premiu se vor extrage in prima faza castigatorii, iar ulterior cate 3 rezerve. Ordinea in care vor fi castigate premiile este ordinea in care ele au fost anuntate. In situatia in care castigatorii de drept ai premiilor nu vor fi validati, nu vor putea fi contactati sau refuza premiile, acestea vor fi acordate rezervelor, in ordinea in care acestea au fost extrase.

    2. Ulterior desemnarii castigatorilor, Organizatorul va proceda la validarea acestora, ocazie cu care se va reverifica indeplinirea de catre acestia a conditiilor privind inscrierea/participarea.

    3. Pentru ca un Participant sa poata fi validat drept castigator, este necesara indeplinirea de catre acesta a conditiilor de inscriere mentionate in Regulament.

    4. Castigatorii premiilor vor fi anuntati in termen de maxim 5 zile calendaristice de la extragere, pe paginile de concurs Facebook @doppelherz_romania si Instagram @doppelherz_romania, precum si pe website-ul www.doppelherz.rowww.campanii-doppelherz.roDe asemenea, castigatorii vor primi primi in mod individual din partea Organizatorului o instiintare cu privire la faptul ca au fost desemnati castigatori, sub forma de comentariu la postarea castigatoare. Castigatorul va avea la dispozitie un termen de 24 de ore din momentul primirii instiintarii din partea Organizatorului pentru contactarea acestuia prin mesaj privat pe aceeasi retea sociala, in vederea furnizarii unui numar de telefon de contact. Ulterior, castigatorul va fi contactat telefonic de catre Organizator, solicitandu-i-se datele personale necesare livrararii premiului (nume complet, adresa completa, alte date necesare). Odata contactat, castigatorul va trebui sa comunice toate datele necesare validarii sale. 

    5. Imposibilitatea contactarii castigatorului dupa 3 incercari consecutive, neconfirmarea participarii la Campanie, constatarea neindeplinirii unor conditii de participare impuse prin prezentul Regulament, refuzul de a primi premiul sau refuzul manifestat expres si neechivoc de a comunica datele personale necesare livrarii premiului si declararii de catre organizator a premiului catre institutiile abilitate ale statului, in conditiile legii, precum si celelalte informatii solicitate, duce la invalidarea respectivului castigator si la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nici o despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorului vor proceda la contactarea rezervelor in ordinea extragerii acestora. 

    6. In masura in care castigatorii indeplinesc toate conditiile de participare impuse de Regulament, atunci acestia vor fi validati si vor intra in posesia premiilor. 

    7. In momentul livrarii premiului de catre curier, castigatorul va completa si semna toate documentele aferente atribuirii premiului. Organizatorul va indeplini toate formalitatile necesare in vederea acordarii premiilor, suportand toate costurile aferente acestor formalitati.

    8. Premiile vor fi transmise de catre Organizator prin serviciul de curierat in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data comunicarii datelor personale si validarii premiului. 

    9. Daca, indiferent de motiv, premiul nu va putea fi livrat in urma a doua incercari succesive de livrare, desemnarea castigatorului respectiv va fi invalidata, iar Organizatorul va apela la rezervele extrase, in ordinea extragerii acestora.

    10. In situatia in care, din motive obiective, nu se va putea valida drept castigator niciun alt Participant (ex. rezervele nu intrunesc conditiile privind inscrierea/participarea), atunci Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiile astfel neacordate. De asemenea, nu se vor acorda mai multe premii decat numarul de participanti inscrisi.

 

SECTIUNEA 6. ANUNTAREA PUBLICA A CASTIGATORILOR PREMIILOR

  1. Castigatorii validati precum si premiile castigate in cadrul Campaniei vor fi anuntati public, in modalitatea prevazuta la art. 5.5., conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, actualizata. 

    1. Participantii la Campanie declara in mod expres ca datele lor cu caracter personal (nume, prenume, pseudonim, nume pagina instagram) sa fie utilizate de catre Organizator cu prilejul acestei publicari.

     

 

SECTIUNEA 7. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

  1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniilor, prelucreaza datele personale ale Participantilor, in conformitate cu prevederile legale nationale aplicabile si ale Regulamentului (UE) nr. 679/2016 al Parlamentului European si al Consiliului Uniunii Europene privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE. Participantii la Campanie au, potrivit acestor dispozitii legale, calitatea de persoane vizate.

    1. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin prezentul Regulament, persoanele vizate isi exprima acordul expres si neechivoc ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii/expedierii premiului si indeplinirii obligatiilor fiscale ce revin organizatorilor de concursuri si campanii (in cazul premiilor impozabile).

    2. Organizatorul Campaniilor garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor inscrisi, care au cel putin urmatoarele drepturi in legatura cu datele lor cu caracter personal: 

      1. Dreptul de a solicita si de a primi o confirmare a faptului ca Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal si o copie a datelor procesate (dreptul de acces);

      2. Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete;

      3. Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (dreptul de stergere);

      4. Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionare a procesarii), caz in care va aducem la cunostinta ca ne puneti in imposibilitatea de a va declara castigator, de a va inmana premiile in cazul unui castig sau de a va rezolva contestatia sau reclamatia facuta;

      5. Dreptul de a primi datele personale intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor);

      6. Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie), caz in care va aducem la cunostinta ca ne puneti in imposibilitatea de a va declara castigator, de a va inmana premiile in cazul unui castig sau de a va rezolva contestatia sau reclamatia facuta;

      7. Dreptul de a retrage oricand consimtamantul. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere (dreptul de retragere a consimtamantului) si va avea ca efect imposibilitatea participarii la aceasta campanie publicitara;

      8. Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o incalcare a GDPR (dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere).

    3. In cadrul Campaniilor se vor colecta de la Participanti si vor fi prelucrate urmatoarele categorii de date cu caracter personal: 

      1. nume; 

      2. prenume;

      3. dupa caz, infatisare fizica/trasaturi fizice, conform fotografiilor si videourilor inscrise in campanie, daca acestea contin si imaginea participantului;

      4. numar de telefon mobil sau fix - va fi solicitat doar pentru livrarea premiilor, si doar Participantilor castigatori validati;

      5. adresa de e-mail;

      6. Codul numeric personal - va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementarilor fiscale in vigoare si doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.

      7. Adresa postala - va fi solicitata doar pentru livrarea premiilor, si doar Participantilor castigatori validati. 

    4. Datele cu caracter personal ale Participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea:

      1. organizarii si desfasurarii Campaniilor;

      2. desemnarii si validarii castigatorilor;

      3. anuntarii si publicarii castigatorilor conform art. 5.5 de mai sus;

      4. atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Organizatorului.

      5. solutionarii eventualelor contestatii si reclamatii. Pentru a putea solutiona contestatiile si reclamatiile, Organizatorul proceseaza datele cu caracter personal  in interesul sau legitim, in conformitate cu art. 6, alin 1 lit. f) GDPR. Interesul legitim al Organizatorului rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor Participantilor.

    5. Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului acordat prin acceptarea prezentului Regulament si/ sau al interesului legitim.

    6. Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniilor de catre Operator vor fi dezvaluite imputernicitilor, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

    7. Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 30 de zile de la incheierea Campaniilor, dupa care vor fi sterse/distruse; pana la momentul stergerii/distrugerii, aceste date nu vor fi utilizate.

    8. Datele cu caracter personal ale castigatorilor vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata premiului.

    9. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand eventualilor Imputerniciti si/sau Subimputernicitilor obligatii similare. 

    10. In situatia in care Organizatorul primeste date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse.

    11. Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand Participantilor la Campanii, in acord cu riscurile reprezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special de posibila distrugere, pierdere, modificare, divulgare neautorizata sau acces neautorizat.

 

SECTIUNEA 8. FORTA MAJORA

  1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament, din motive independente de vointa sa.

    1. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea oricareia dintre Campanii, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanii existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora. 

 

SECTIUNEA 9. LITIGII SI FRAUDE

  1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanii, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.

    1. Eventualele reclamatii legate de derularea si implementarea Campaniilor se vor putea trimite pe durata acesteia, asa cum este reglementata in prezentul Regulament pe urmatoarea adresa: Bucuresti, Str. Grigore Alexandrescu, Nr. 89-97, Cladirea Metropolis, Corp B, Etaj 1. Dupa data publicarii listei castigatorilor conform acestui Regulament, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie referitoare la participarea la Campanie, validarea castigatorilor si atribuirea premiilor.

    2. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile Campaniilor.

 

SECTIUNEA 10. CLAUZE DIVERSE

  1. Prin participarea la Campanii, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor acestui Regulament.

    1. Informatiile pe care Participantii le furnizeaza vor fi utilizate doar de Organizator, in conditiile Regulamentului. Orice intrebari, comentarii, reclamatii in legatura cu Campaniile urmeaza a fi transmise Organizatorului la adresa acestuia.

    2. Organizatorul nu este raspunzator pentru plata de catre Castigatori a obligatiilor fiscale datorate pentru premiile castigate de acestia, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa (in cazul premiilor impozabile) aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniei se obliga sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor legii 227/2015 Codului Fiscal. In conditiile in care premiul oferit castigatorilor are o valoare sub 600 lei, atunci acest castig urmeaza sa fie neimpozabil, in conformitate cu prevederile Legii 227/ 2015 privind Codul Fiscal.

    3. Organizatorul nu va avea nicio raspundere fata de eventualele cheltuieli efectuate de catre Castigator dupa intrarea in posesia premiilor.

    4. Oricare dintre Campanii pot inceta inainte de termen in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora ori caz fortuit sau in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua Campania, dupa anuntarea prealabila a publicului.